شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.
شبکه جهانی مستفیض نما

شبکه جهانی مستفیض نما

بیشتر نوشته های این بلاگ نوشته های شخصی نویسندگان است و لذا خواهشمند است در صورت کپی و استفاده از این مطالب منبع و نام نویسنده را ذکر کنید.

اگه دوس داری بخندی

تفریح سالم
 بهترین تفریح برای من توی مدرسه است.وقتی میشینی از همون اول صبح یکریز همش با دوستات حرف بزنی و هی بخندیو بخندی بخندی تااینکه اونقدر شکمت درد بگیره که نتونی نفس بکشی. نمیدونم روی چه حسابی میگن خنده بر هر درد بی درمان دواست مثلا اون بدبختی که ایدز داره باید همش بخنده که شکمش درد بگیره بعدچی میشه نه تنها دردش خوب نمیشه بلکه تازه شکم دردم میگیره!!!

   

من فکر میکنم این بابایی که رفته شعار داده خنده بر هردرد بی درمان دواست خودشم یه بیماری لاعلاجی چیزی داشته که بعد وقتی رفته امتحان کرده شکم درد گرفته نفسش بند اومدهو بعد ان الله الراجعون!! بدبخت نتونسته بره بنویسه خنده بر هر درد بی درمان دواست بعد این ملتو همینجور تو خماری گذاشته خودش اون بالا نشسته به ریش ما میخنده رو آب بخندی!!! الله اکبر !!!!!!!!!
ازکا به کجا رسیدم . خوب خندیدن واینکه دیگران رو بخندونم بهترین تفریح منه اما تفریح سالم،آهان !خوب دیگه همین که شما رو آگاه کردم جوانان ملت رو آگاه کردم یک تفریح سالمه ولی به نظرم خندوندن دیگران بهتره. 
الان همتون میدونید که خدایی نکرده خدایی نکرده موقع بیماری لاعلاج فک مبارک راصرفا برای خندیدن سه قفله کنیدو از خندیدن ویا مواجه شدن با افراد خنده دار اکیدا خودداری نمایید.
پایان  

نظرات 2 + ارسال نظر
Mahsa پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 15:59

سلام(این دفعه یادم نرفت)
خعلی ممنونم.اره من گفتم اگه اجازه نگیرم کارم یه جورایی ناجور میشد بازم ممنون.

؟؟؟؟
تشکر بابت چیه نمیدونم؟؟؟

¡!?¿Mahsa چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 13:55

وبلاگ خیلی خوبیه.مطالبش بیسته
میخواستم ازتون اجازه بگیرم که میتونم از پست هاتون برای پیجم استفاده کنم?
اوه ببخشید سلام نکردم
...سلام...

سلام خیلی لطف داری که اجازه میگیری ما راضی هستیم فقط آدرس بلاگمون رو هم هر جا میخوای استفاده کنی بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد